Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Mia - 17 juli 2011 22:46

Skrev ett kort tag och sen gjorde livet att jag inte orkade skrivaInte på nya bloggenInte härJag orkade knappt levaAndnigsstoppSömnbristBråk om assistansOch skilsmässa Allt sammanslaget blev för mycketMen nu är jag tillbakaOch jag ska nog skriva igenKanskeJag testar iallafall :)En liten väldigt förkortad resumé följerViggo opererade in veptrstag i ryggen den 4.e maj-2010Det skulle förbättra andningenOch ge bättre livskvalitetMen nått gick snettOch visst är ungen sjukt mycket rakareMen han har också mellan 40-60 andningsstopp per dagStopp där vi måste ändra läge åt honomMen det sjukaste är inte stoppenDet sjukaste är att man vänjer sigVi har en mindre akutvårdsavdelning med ossJämntSka ta kort någon gång så ni får seOch för oss är det normaltDet är först när man träffar andra som man förstårHur galet livet har blivitMen efter ett år av tårarTankarFunderingarSorg Och ilskaSå är livet återigen okOch det är dags att börja leva igenÄr det inte ganska fantastiskt :)

Tidigare månad - Senare månad

Om Viggos mamma

Här är jag-Viggos mamma.
Är även mamma till Tinus Kasper och Adrian, dom är inte bortglömda.
Bara mindre dramatiska i sin framtoning.
Jag har världens bästa ungar
Kaxiga Bråkiga Busiga Kärleksfulla
Som alla barn
Ändå är dom bäst
Märkligt
Välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards